Operational Excellence

Lad os stå for din næste opgave. Her kan du få et indblik i, hvad vi kan hjælpe dig med på dette område.

Hvad er jeres ambition i Operations?

Lige så gode som konkurrenterne, være klart de bedste i branchen eller vil I redefinere forventningerne i branchen?

Succesfulde virksomheder skaber sammenhæng mellem markedskrav og egne ressource/kapabiliteter, og skaber markante forbedringer hvert år.

Dette ved løbende at udfordre det eksisterende, forløse synergier i organisationen, samt ved at skabe sammenhæng og effektivitet mellem processer, systemer og organisationen.

Skal jeg hjælpe med at styrke jeres Operational Excellence arbejde?

I en Operational Excellence kontekst, er ledelseskompetencer og -adfærd afgørende for resultatskabelsen

  • Er alle i organisationen bevidste om, hvilken kundeværdi der skal skabes, og hvordan?
  • Hvor meget ledelsestid bruges på planlagte møder, kontorarbejde etc. der ikke har fokus på kunder eller virksomhedens værdiskabelse?
  • I hvilken grad er jeres ledere tilgængelige og bruger tid på at skabe og supportere projekter og forbedringsaktiviteter?
  • Kender alle i organisationen deres mål og deres aktuelle præstationsniveau, og arbejder de fokuseret på at problemløse og forbedre relaterede KPI’er?
  • Er det synligt i organisationen hvilke standarder der skal følges, om udstyr og medarbejdere performer som forventet, og er det synligt hvilke forbedringsprojekter der arbejdes på?

Skal jeg hjælpe med at styrke jeres Operational Excellence arbejde, og skabe markante målbare resultater. Jeg kan skabe et udviklingsprogram, og coache og supportere eksekveringen af dette.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.